با اعلام فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با مواد مخدر بیش از 5 تن مواد مخدر از قاچاقچیان در این استان کشف و ضبط گردیده است.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: رزمندگان جان برکف و ولایت مدار یگان های تکاوری قرارگاه عمار در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در 10 روز گذشته موفق به متلاشی کردن چهار باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر شدند.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی تکاوران پلیس در قرارگاه عملیاتی عمار با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های سرباز، خاش، سراوان، ایرانشهر و نیکشهر ضمن دستگیری هشت قاچاقچی، 5 تن و 447 کیلو و 71 گرم تریاک و 13 کیلو و 468 گرم هروئین، 7 قبضه اسلحه جنگی به همراه مهمات کشف و 12 خودرو را توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در اجرای این عملیات‌ها خوشبختانه هیچگونه آسیبی به نیروهای پلیس نرسیده، تصریح کرد: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با سوداگران مواد مخدر است و بی‌شک این نتیجه تلاش شبانه‌روزی، فداکاری‌ها، جانفشانی و ایثارگری ماموران سختکوش در همه رده های عملیاتی پلیس است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: اخبار سیستان و بلوچستان